کد خبر: ۲۱۱۷
۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰

کوچه دوسر بن‌بست

نکته مهم درباره خیابان جلال‌آل احمد66 بن‌بست بودن آن برای تردد خودرو ها از هر دو طرف است به‌گونه‌ای که اهالی این معبر باید برای رفت و آمد خود از خیابان‌های قبل و بعد از جلال‌آل‌احمد66 رفت و آمد کنند. از طرفی این بن‌بست دوسویه سبب کاهش ترددها و خلوتی این معبر شده است که در برخی موارد باعث ناامنی برای عابران پیاده ‌می‌شود. این خیابان محله شهید رضوی متصل‌کننده دو بولوار سیدرضی و جلال‌آل‌احمد هم هست که به همان دلیل بن‌بست بودن، تعیین مسیر از آن فقط برای عابران پیاده ممکن است.

نکته مهم درباره خیابان جلال‌آل احمد66 بن‌بست بودن آن برای تردد خودرو ها از هر دو طرف است به‌گونه‌ای که اهالی این معبر باید برای رفت و آمد خود از خیابان‌های قبل و بعد از جلال‌آل‌احمد66 رفت و آمد کنند. از طرفی این بن‌بست دوسویه سبب کاهش ترددها و خلوتی این معبر شده است که در برخی موارد باعث ناامنی برای عابران پیاده ‌می‌شود. 

این خیابان محله شهید رضوی متصل‌کننده دو بولوار سیدرضی و جلال‌آل‌احمد هم هست که به همان دلیل بن‌بست بودن، تعیین مسیر از آن فقط برای عابران پیاده ممکن است.

بوستان پروانه یک فضای سبز محلی نسبتا بزرگ است که در این معبر قرار دارد و بیشتر پاتوق دانشجویان دانشگاه صنعتی سجاد است.

 

زمین ورزشی روباز سیدرضی در انتهای این خیابان قرار گرفته است که با توجه به محدودیت زمین آن نیاز به توسعه دارد.

 

دانشگاه صنعتی سجاد با قدمت 22سال در این معبر قرار گرفته است که اکنون بیش از 5000دانشجو دارد.

 

زمین‌های خالی رهاشده یکی از مشکلات ساکنان جلال‌آل‌احمد66 است که دیوارچینی اطراف آن می‌تواند زیبایی بصری بهتری به این معبر بدهد.
ارسال نظر