کد خبر: ۲۱۷۶
۰۴ دی ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰

کوچه دانش‌آموزان و فرهنگیان

کوچه شهید صادقی9 در محله گوهرشاد قرار دارد و به اسم «رز» نام‌گذاری شده است. این کوچه به دلیل وجود مدرسه قرآن، مدرسه استقلال، دبیرستان دخترانه سیدجعفر مرتضوی و همچنین اداره آموزش‌و‌پرورش ناحیه4 مشهد میزبان دانش‌آموزان و فرهنگیان بسیاری است. درمانگاه شبانه‌روزی شرکت نفت نیز در افزایش میزان رفت‌و‌آمد شهروندان در این معبر تأثیر گذاشته است.آنچه موجب نارضایتی ساکنان و کسبه شده است نبود جای پارک برای خودروهاست.

کوچه شهید صادقی9 در محله گوهرشاد قرار دارد و به اسم «رز» نام‌گذاری شده است. این کوچه به دلیل وجود مدرسه قرآن، مدرسه راهنمایی استقلال، دبیرستان دخترانه سیدجعفر مرتضوی و همچنین اداره آموزش‌و‌پرورش ناحیه4 مشهد میزبان دانش‌آموزان و فرهنگیان بسیاری است. درمانگاه شبانه‌روزی شرکت نفت نیز در افزایش میزان رفت‌و‌آمد شهروندان در این معبر تأثیر گذاشته است.آنچه موجب نارضایتی ساکنان و کسبه شده است نبود جای پارک برای خودروهاست. 

در حال حاضر نبود پارکینگ برای بازار گوهرشاد(موقوفه گوهرشادخاتون) و نبود جای پارک سبب دوبله پارک‌کردن خودروها و مسدود‌شدن این کوچه شده است.

 

چراغ مغازه‌های بازار گوهرشاد از سال68 روشن شده است. در حال حاضر 70درصد کسب این مکان، در حوزه کریستال و بلوری‌جات است.

 

مسجد و حسینیه امام‌جواد(ع) سال1357 تأسیس شد. این مسجد دارای یک در ورودی در این کوچه و در دیگری در کوچه شهید اسفندیانی8 است.

 

علی علی‌نیا خادم مسجد امام‌جواد(ع) در این کوچه است که از سال82 در این مکان مذهبی خدمت می‌کند.

 

عبدالعلی خزائی‌پور متولد 1333 است. او نزدیک به 43سال در اینجا سکونت دارد و به قول خودش در ساخت دیوارهای مسجد با دیگر اهالی همکاری کرده است.
ارسال نظر