کد خبر: ۳۵۹۴
۲۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰

راه فرار از ترافیک مجیدیه

کوچه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی۱۲، یکی از معابر فرعی محله رحمانیه است. این معبر جزو اولین معابری بوده که در محدوده الهیه شکل گرفته است و مجتمع‌های سازمانی در آن ساخته شده است. بسیاری از اهالی محدوده الهیه برای فرار از ترافیک میدان خلیج فارس و ابتدای بولوار مجیدیه از این کوچه برای رسیدن به مقصد استفاده می‌کنند.

کوچه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی۱۲، یکی از معابر فرعی محله رحمانیه است. این معبر جزو اولین معابری بوده که در محدوده الهیه شکل گرفته و مجتمع‌های سازمانی در آن ساخته شده است. بسیاری از اهالی محدوده الهیه برای فرار از ترافیک میدان خلیج فارس و ابتدای بولوار مجیدیه از این کوچه برای رسیدن به مقصد استفاده می‌کنند.

 

مسجد حضرت معصومه(س) با نمایی ساده به همت اهالی محله رحمانیه سال۱۴۰۰ به بهر‌ه‌برداری رسید. ساخت این مسجد حدود ۳سال زمان برد.

 

هنرستان فنی‌وحرفه‌ای دخترانه لطیفه سلماسی در سال۱۳۹۶ ساخته شده است. رشته‌های طراحی و دوخت لباس، فتوگرافیک، شبکه و نرم‌افزار و تربیت کودک در این مدرسه تدریس می‌شود.

 

بوستان نیلوفر از فضاهای سبز محله رحمانیه است که در انتهای این معبر واقع شده و به واسطه امکانات مطلوب مورداستقبال اهالی است.

 

مجتمع امید در سال۱۳۸۳ ساخته شده است. این مجتمع ۲۴واحد مسکونی را در خود جای داده است و اولین ساکنان آن کادر نیروی زمینی و هوایی ارتش در مشهد بوده‌اند.
ارسال نظر