کد خبر: ۳۷۳۵
۲۲ آبان ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰

کوچه برادران شهید محسن‌زاده7، معبر خوش آب و هوا

کوچه برادران شهید محسن‌زاده7 به علت بوستان و فضای سبزی که در این معبر است تابستان و زمستان خوش آب‌و‌هوایی دارد و پاییز آن لطف دیگری. اهالی از کنار پاییز تماشایی این کوچه نمی‌توانند راحت بگذرند. قدیمی‌های محله می‌گویند برخی از زمین‌های این محدوده موقوفه بی‌بی‌جان جان‌ است که اهالی باید بابت آن به اوقاف اجاره بدهند. دسترسی به این معبر از خیابان شهید بابانظر42 است و یکی از مهم‌ترین مزیت‌هایش همسایگی با ساختمان بزرگ شهرداری منطقه است.

کوچه برادران شهید محسن‌زاده7 به علت بوستان و فضای سبزی که در این معبر است تابستان و زمستان خوش آب‌و‌هوایی دارد و پاییز آن لطف دیگری. اهالی از کنار پاییز تماشایی این کوچه نمی‌توانند راحت بگذرند.

 قدیمی‌های محله می‌گویند برخی از زمین‌های این محدوده موقوفه بی‌بی‌جان جان‌ است که اهالی باید بابت آن به اوقاف اجاره بدهند. دسترسی به این معبر از خیابان شهید بابانظر42 است و یکی از مهم‌ترین مزیت‌هایش همسایگی با ساختمان بزرگ شهرداری منطقه است.

حسینیه چهارده‌معصوم(ع) را تبـــــادکانی‌های مـــقیم مشهد ساخته‌اند و در آن معمولا برای اجرای برنامه‌های مناسبتی و مذهبی خودشان باز می‌شود.

 

مجتمع ثامن‌الحجج(ع) بیش از 10 سال است در این محدوده پا گرفته است و مجموعه‌ای مسکونی برای طلاب و خانواده‌های آن‌هاست.

 

فعالیت‌های مرکز خدمات جامــــع سلامت شهــــری پنجتن گسترده است، از واکسیناسیون اطفال گرفته تا ارائه خدمات به زنان باردار و صدور کارت بهداشت.

 

نام آن بوستان بنفشه است اما آن را به نام بوستان صادقیه می‌شناسند. بیش از 15 هزار متر مربع مساحت دارد و سال 1384 احداث شده است.

 

ارسال نظر