کد خبر: ۳۹۵۰
۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰

کوچه مجتمع‌نشین‌های جاهدشهر

کوچه شهیدکاظمی10، از معابر فرعی محله جاهدشهر است. سکونت شهروندان در این معبر از اوایل دهه80 آغاز شد و اکنون یکی از کوچه‌های پرجمعیت محله به شمار می‌آید. همه ساختمان‌های کوچه شهیدکاظمی10، مجتمع‌های مسکونی چندصد واحدی بوده و الماس، غرب، قائم و... ازجمله این مجتمع‌هاهستند. باوجود ساخت مجتمع‌های زیاد در این کوچه، امکاناتی مانند بازار و نانوایی و... در آن، محدود است.

کوچه شهیدکاظمی10، از معابر فرعی محله جاهدشهر است. سکونت شهروندان در این معبر از اوایل دهه80 آغاز شد و اکنون یکی از کوچه‌های پرجمعیت محله به شمار می‌آید. همه ساختمان‌های کوچه شهیدکاظمی10، مجتمع‌های مسکونی چندصد واحدی بوده و الماس، غرب، قائم و... ازجمله این  مجتمع‌هاهستند. باوجود ساخت مجتمع‌های زیاد در این کوچه، امکاناتی مانند بازار و نانوایی و... در آن، محدود است.

 

مسجد و حسینیه قائم‌المهدی(عج) در سال ‌1383 به‌همت ساکنان مجتمع قائم بنا شده است. این مسجد، مرکز فعالیت‌های خیر بسیاری از اهالی جاهدشهر نیز به شمار می‌رود.

 

 

حسن قلی‌زاده از حدود 21سال قبل ساکن این معبر است. او برای رسیدن امکاناتی مانند آب و برق و گاز به این کوچه بسیار تلاش کرده است و به این‌دلیل همسایه‌های قدیمی قدردان او هستند.

 

 

مجتمع مسکونی قائم با چهارصد واحد مسکونی، قدیمی‌ترین مجتمع کوچه، در سال‌1380 ساخته شده است. این مجتمع به‌دلیل دیوارهای بتنی‌اش به «مجتمع ضدزلزله» معروف است.

 

 

کلینیک ویژه و مرکز جامع خدمات سلامت جاهدشهر در انتهای این کوچه در‌حال ساخت است. این مرکز سلامت از یک سال دیگر فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.‌

 

ارسال نظر