کد خبر: ۶۰۸۰
۲۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۷

خیابان ورزشی محله امام هادی (ع)

در خیابان شهیدحشمتی‌۳ انواع کاربری ورزشی، فرهنگی و مذهبی، فضای سبز و آموزشی قرار دارد؛ با‌این‌حال کاربری ورزشی، در این خیابان غالب است.

معبر شهیدحشمتی‌۳ یکی از معابر پررفت‌و‌آمد محله امام‌هادی (ع) است؛ خیابانی که نبش آن، کلانتری معراج قرار دارد و از سمت دیگر به خیابان پیامبراعظم‌۲۳، سپس به بزرگراه پیامبراعظم (ص) می‌رسد.

در این خیابان، انواع کاربری ورزشی، فرهنگی و مذهبی، فضای سبز و آموزشی قرار دارد؛ با‌این‌حال کاربری ورزشی، در این خیابان غالب است؛ زیرا علاوه‌بر مجموعه ورزشی سرپوشیده شهید ابراهیم هادی، چندین مجموعه ورزشی روباز هم در این خیابان احداث شده است. البته خیابان حشمتی ۳ از نظر کاربری آموزشی هم غنی است و دبیرستان پسرانه سعیدی، هنرستان باقرزاده و دبیرستان پسرانه حاج‌محمدتقی بجنوردی در آن قرار دارد.

خیابان ورزشی محله امام هادی (ع)

زمین ۱۶۰۰ متری مسجد و مجتمع فرهنگی و اجتماعی حضرت‌محمد (ص) سال ۱۳۷۹ با کمک اهالی و خیران خریداری شد و با همت ساکنان آجر‌به‌آجر بالا رفت و حالا یکی از مساجد فعال در محله امام‌هادی (ع) است.
این مکان نزدیک بزرگراه پیامبر اعظم (ص) قرار دارد و هرساله پذیرای زائران پیاده علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) است.

خیابان ورزشی محله امام هادی (ع)

بوستان بزرگ بنفشه بزرگ‌ترین فضای سبز محله امام هادی (ع) است؛ هم پارک بازی کودکان دارد و هم تازگی‌ها در آن سرسره بادی و ترامپولین نصب کرده‌اند.
این پارک در روز‌های گرم تابستان امسال جای سوزن‌انداختن ندارد و در جای‌جای آن، اهالی مشغول استراحت و گپ‌و‌گفت هستند.

خیابان ورزشی محله امام هادی (ع)

سالن ورزشی شهید‌ابراهیم هادی تازه‌ساز بوده و انواع کلاس‌های ورزشی گروهی و انفرادی برای پرکردن اوقات فراغت دانش‌آموزان در آن دایر است.

خیابان ورزشی محله امام هادی (ع)

دبیرستان پسرانه حاج‌شیخ محمدتقی بجنوردی سال‌۱۳۷۹ افتتاح شده است و یکی از مراکز آموزشی قدیمی محله امام‌هادی (ع) محسوب می‌شود.

ارسال نظر