کد خبر: ۶۱۹۱
۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰

کوچه فاطمیه آزادشهر

کوچه امامت۵۴، از معابر فرعی محله آزادشهر است که از سوی دیگر به بولوار جلال‌آل‌احمد متصل می‌شود. این کوچه به نام شهیدعلیرضا پیشداد نام‌گذاری شده است.

کوچه امامت۵۴، از معابر فرعی محله آزادشهر است که از سوی دیگر به بولوار جلال‌آل‌احمد متصل می‌شود. این کوچه به نام شهیدعلیرضا پیشداد نام‌گذاری شده است. به‌دلیل وجود مرکز خیریه، مسجد، فضای سبز و چندین رستوران و فست‌فودی که در این معبر قرار گرفته است، رفت‌و‌آمد کسبه آزادشهر به آن زیاد است. وجود مسجد فاطمیه هم سبب شده است اهالی محله، کوچه را بیشتر به اسم فاطمیه بشناسند.

کوچه فاطمیه آزادشهر

مسجد فاطمیه سال۱۳۶۰ در کوچه امامت۵۴ ساخته شده است. این مسجد درزمینه آموزش‌های قرآنی فعالیت بسیاری دارد و قاریان مختلفی برای مشهد تربیت کرده است.


کوچه فاطمیه آزادشهر

سید‌علیرضا عطارحسینی، مدیر رستورانی در این کوچه است که لابه‌لای فروش غذا خیلی وقت‌ها دستش به خیر می‌رود و نیازمندان طعم غذای رایگان او را می‌چشند.


کوچه فاطمیه آزادشهر

مهد‌های کودک و مدارس خصوصی هم بین ساختمان‌های این کوچه به چشم می‌خورد و این موضوع سبب شده است دسترسی اهالی به فضا‌های آموزشی مطلوب باشد.


کوچه فاطمیه آزادشهر

بوستان شبنم در میانه‌های این معبر قرار دارد. این بوستان حدود سیزده‌سال قبل احداث شده و یکی از زیبایی‌های بازار آزادشهر است.

کلمات کلیدی
ارسال نظر
آوا و نمــــــای شهر
03:44