کد خبر: ۶۳۹۰
۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰

کوچه خوش آب و هوای محله انقلاب

خیابان ثامن ۲ در محله انقلاب، کوچه‌ای خوش‌آب‌و‌هواست. اهالی این کوچه به‌خاطر هم‌جواری با پارک جنگلی طرق، در فصل بهار و تابستان، از آب و هوای بسیار خوب آنجا بهره می‌برند.

خیابان ثامن ۲ در محله انقلاب، کوچه‌ای خوش‌آب‌و‌هواست. اهالی این کوچه به‌خاطر هم‌جواری با پارک جنگلی طرق، در فصل بهار و تابستان، از آب و هوای بسیار خوب آنجا بهره می‌برند. از سوی دیگر، وجود این بوستان جنگلی سبب شده است بیشتر خانواده‌ها و به‌ویژه بانوان از این فرصت برای ورزش و تفریح استفاده کنند. در ورودی این خیابان، پروژه تجاری ثابت در‌حال ساخت است که البته مدتی است متوقف شده است.

راه‌اندازی این پروژه می‌تواند باعث تغییر چهره خیابان شود و فرصت‌های خوب اقتصادی برای این محله به ارمغان بیاورد.


کوچه خوش آب و هوای محله انقلاب

زمین مسجد و مجتمع فرهنگی علی‌بن‌موسی‌الرضا (ع) سال‌۱۳۷۹ اهدا و سال‌۱۳۸۱ ساختش شروع شد. این مسجد حدود ۷۴۰ متر زمین و حدود پانصد‌متر زیربنا دارد و فعلا از طبقه همکف آن استفاده می‌شود.

 

کوچه خوش آب و هوای محله انقلاب

یکی از ظرفیت‌های این کوچه، فعالیت دبیرستان دخترانه دوره دوم پروفسور رضا، هنرستان فنی دخترانه دکتر فاطمه هادوی و دبستان پسرانه طلیعه در آن است.

کوچه خوش آب و هوای محله انقلاب

حسن دلاوری ساکن قدیمی این کوچه است. شغلش آزاد است و ۳۱ سال قبل به این محله آمد و به‌خاطر آب‌وهوای خوبش در آن ماندگار شد.

 

کوچه خوش آب و هوای محله انقلاب

بوستان ریحان در ورودی خیابان ثامن ۲ قرار دارد. این بوستان با آنکه در مقایسه با پارک جنگلی طرق کوچک است، بسیاری از اهالی برای گذراندن اوقات فراغتشان و استفاده از وسایل بدن‌سازی به آن مراجعه می‌کنند.

ارسال نظر