کد خبر: ۶۴۴۷
۱۹ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵

خیابان خواجه‌ربیع؛ پرترافیک اما سرسبز

خیابان خواجه‌ربیع یک تا تقاطع شهید ناصری، یکی از معابر پرترافیک منطقه ۳ به‌شمار می‌رود که سال‌هاست تعریض آن و عقب‌نشینی مغازه‌هایش در دستورکار شهرداری است.

خیابان خواجه‌ربیع یک تا تقاطع شهید ناصری، یکی از معابر پرترافیک منطقه ۳ به‌شمار می‌رود که سال‌هاست تعریض آن و عقب‌نشینی مغازه‌هایش در دستورکار شهرداری است، اما این موضوع در حد یک حرف باقی مانده و عملیاتی نشده است؛ معبری که از میدان امام‌حسین (ع) آغاز می‌شود و با اتصال به آرامستان خواجه‌ربیع پایان می‌گیرد.

در حاشیه این گذر، بوستان چشم‌نواز و پرطراوت بهار قرار دارد. متولیان امنیت در کلانتری ۲۵ خواجه‌ربیع دراین محدوده شبانه‌روز فعال هستند.

 

خیابان سرسبز

مسجد فاطمه‌الزهرا (س)، هم محل حضور کسبه و نمازگزاران این حوالی است و هم رهگذران و شهروندانی که بوستان بهار را برای استراحت انتخاب کرده‌اند، به آن رفت‌وآمد می‌کنند.

 

خیابان سرسبز
اگر گذرتان به این معبر به‌خصوص در ساعات ابتدایی ظهر و غروب افتاد باید حوصله زیادی به خرج دهید. این خیابان به پرترافیکی معروف ا ست.

 

خیابان سرسبز
مجموعه ورزشی روباز شهید محمود کاوه، اواخر سال گذشته در زیر پل امام‌حسین (ع) افتتاح شد و از دو زمین فوتسال و والیبال تشکیل شده است.

خیابان سرسبز

بوستان بهار با مساحتی افزون بر ۸۲ هکتار، بزر‌گ‌ترین بوستان در شمال مشهد به‌شمار می‌آید. این بوستان به امکاناتی همچون وسایل بازی کودکان، زمین ورزشی و... مجهز است.

ارسال نظر