کد خبر: ۶۸۴۴
۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۰

معبر چندکاربردی سیدرضی

خیابان سیدرضی‌۴۵، معبری فرعی در محله سیدرضی است که تا بولوار جلال‌آل‌احمد ادامه دارد و کاربری‌های متنوعی در آن فعال است. در ورودی این خیابان، تعمیر‌گاه‌های خودرو به چشم می‌خورند.

خیابان سیدرضی‌۴۵، معبری فرعی در محله سیدرضی است که تا بولوار جلال‌آل‌احمد ادامه دارد و کاربری‌های متنوعی در آن فعال است. در ورودی این خیابان، تعمیر‌گاه‌های خودرو به چشم می‌خورند. کمی جلوتر شاهد فعالیت یک مرکز درمانی بزرگ هستیم و چند متر بعدتر، مدارس با کاربری آموزشی فعالیت دارند. همین چندکاربری‌بودن معبر سبب شده است در برخی ساعات روز از‌جمله ظهر‌ها شاهد تردد زیاد در سیدرضی‌۴۵ باشیم.

معبر چندکاربردی سیدرضی

ساخت مسجد و مجتمع فرهنگی امام‌رضا (ع) یک سال قبل در حاشیه این معبر آغاز شد و تاکنون پیشرفت فیزیکی چندانی نداشته است. تکمیل این مجموعه نیازمند یاری خیران است.

معبر چندکاربردی سیدرضی

بوستان سپیدار، پارکی محلی است که کاربرد‌هایی بیش از یک مرکز تفریحی دارد. بسیاری از همراهان بیماران بیمارستان بینا، این بوستان را برای استراحت انتخاب می‌کنند.

معبر چندکاربردی سیدرضی

بیمارستان فوق‌تخصصی چشم‌پزشکی بینا سال‌۱۳۹۷ در خیابان سیدرضی‌۴۵ ساخته شد. ارائه خدمات به‌روز چشم‌پزشکی و حضور کادر درمانی توانمند سبب شده است تعداد مراجعه‌کنندگان خارجی به این مرکز، زیاد باشد.

معبر چندکاربردی سیدرضی

دبستان پسرانه نیکان سال ۱۳۷۲ در این معبر احداث شد. این مدرسه دولتی در دوره اول و دوم دانش‌آموز می‌پذیرد و ظرفیت بیش‌از سیصد‌دانش‌آموز را دارد.

کلمات کلیدی
ارسال نظر
آوا و نمــــــای شهر
03:44