کد خبر: ۱۳۶۹
۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰

دنج و خوش‌آب‌وهوا، اما بی‌امکانات

خیابان سجادیه 67 از جدیدترین و نوسازترین معابر منطقه 12 است که جزئی از شهرک نیروی انتظامی هم به حساب می‌آید. در سه چهارسال گذشته بیش‌از هزار خانوار به این معبر و معابر اطراف آن در غرب شهر مشهد کوچ‌کرده‌اند و این مسیر آرام، دنج و خوش‌آب‌وهوا را برای سکونت برگزیده‌اند. با این حال، این خیابان از حیث داشتن امکانات رفاهی و تفریحی بسیار فقیر است و هرچه این خیابان را بالا و پایین کنیم به جز سه‌چهار دفتر مشاور املاک و یکی دو بقالی چیزی نمی‌بینیم!

خیابان سجادیه 67 از جدیدترین و نوسازترین معابر منطقه 12 است که جزئی از شهرک نیروی انتظامی هم به حساب می‌آید. در سه چهارسال گذشته بیش‌از هزار خانوار به این معبر و معابر اطراف آن در غرب شهر مشهد کوچ‌کرده‌اند و این مسیر آرام، دنج و خوش‌آب‌وهوا را برای سکونت برگزیده‌اند.

 با این حال، این خیابان از حیث داشتن امکانات رفاهی و تفریحی بسیار فقیر است و هرچه این خیابان را بالا و پایین کنیم به جز سه‌چهار دفتر مشاور املاک و یکی دو بقالی چیزی نمی‌بینیم! به ظاهر خیلی مانده تا اینجا آباد شود!

 

بوستان نیروی انتظامی یک فضای تفریحی محلی با وسعتی حدود دو و نیم هکتار است که از داشتن امکانات رفاهی مانند نیکمت و روشنایی محروم است.

 

مرکز علمی و آموزشی خانه کارگر مشهد آموزشگاهی است برای آموزش با هدف ورود به‌بازار کار که این روزها مرکز واکسیناسیون کرونا در محله هم است.

 

محمد حسین‌پناه ،جوان دهه شصتی این معبر است که به واسطه ترغیب نوجوانان به فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی شناخته شده و محبوب است.

 

ساخت مسجد الزهرا(س) از سال 96 به حال خود رها شده است. با وجود این عزاداران امام حسین(ع) این روزها مراسمات خود را در همین زمین خالی برگزار می‌کنند.

ارسال نظر