کد خبر: ۲۷۵۲
۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰

ارشادالرضا(ع)،خیابان یا پارکینگ؟

خیابان ارشادالرضا(ع) یکی از معابر پرتردد در محله بهشتی است. این خیابان حدفاصل میدان شهید حبرانی تا انتهای خیابان شهیدان عامل قرار گرفته است. در یک سمت این معبر خانه‌های مسکونی قرار دارد و سمت دیگر آن متعلق به ارتش است. در طی این سال‌ها همسایگی با ارتش، پیاده‌رو خاکی را برای مردم این معبر به ارمغان آورده است. گرد و غبار ناشی از این زمین‌های خاکی برای اهالی دردسرساز شده و نارضایتی آن‌ها را سبب شده است.

خیابان ارشادالرضا(ع) یکی از معابر پرتردد در محله بهشتی است. این خیابان حدفاصل میدان شهید حبرانی تا انتهای خیابان شهیدان عامل قرار گرفته است. در یک سمت این معبر خانه‌های مسکونی قرار دارد و سمت دیگر آن متعلق به ارتش است. در طی این سال‌ها همسایگی با ارتش، پیاده‌رو خاکی را برای مردم این معبر به ارمغان آورده است. گرد و غبار ناشی از این زمین‌های خاکی برای اهالی دردسرساز شده و نارضایتی آن‌ها را سبب شده است. یک سمت خیابان نیز بی‌شباهت به پارکینگ نیست. پارک خودروهای ارتشیان و آمبولانس‌های بیمارستان چهره‌ای نازیبا به این خیابان داده است.

«ارشادالرضا(ع)»تنها مسجد در این خیابان است که نمازگزاران فعالی دارد. خیریه این مسجد افراد بسیاری را زیرپوشش دارد و به نیازمندان کمک می‌کند.

 

زمین ورزشی روباز ارشادالرضا(ع) در ابتدای ارشادالرضا(ع) 12 قرار دارد که جزو زمین‌های ورزشی شهرداری است. حدود 200متر مساحت دارد و محل بازی جوانان و نوجوانان محله است.

 

در انتهای خیابان همیشه تعدادی آمبولانس پارک شده است. پارک آمبولانس‌ها بهانه‌ای است برای پارک دیگر خودروها که در پناه آن‌ها می‌ایستند.

 

میدان تازه‌تأسیس انتهای خیابان ارشادالرضا (ع) که هنوز نام خاصی برای آن نگذاشته‌اند، موجب کاهش تصادفات در این خیابان شده است.

 

ارسال نظر