کد خبر: ۳۵۱۰
۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۰۰:۰۰

کوچه فرزانگان،شهیدصادقی27 (دکتر اسدالله آزاد) 

تقریبا همه ساکنان کوچه ‌شهید صادقی27 (دکتر اسدالله آزاد) ‌آپارتمان‌نشین هستند. این کوچه از یک سمت‌ به بولوار شهید صادقی و از سمت دیگر به کوچه شهید سوزنچی3 منتهی می‌شود. از بولوار شهید صادقی تا انتهای کوچه سمت راست مجموعه‌های آپارتمانی است.سمت چپ کوچه دیوارهای باغی بلند است که پشتش زمین چمن مجموعه رفاه کارگران واقع است. ‌مجموعه استعدادیابی دانش‌آموزان پایه اول و مرکز آموزشی «ارم» همه در سمت راست کوچه قرار دارد.

 تقریبا همه ساکنان کوچه ‌شهید صادقی27 (دکتر اسدالله آزاد) ‌آپارتمان‌نشین هستند. این کوچه از یک سمت‌ به بولوار شهید صادقی و از سمت دیگر به کوچه شهید سوزنچی3 منتهی می‌شود. از بولوار شهید صادقی تا انتهای کوچه سمت راست مجموعه‌های آپارتمانی است.سمت چپ کوچه دیوارهای باغی بلند است که پشتش زمین چمن مجموعه رفاه کارگران واقع است. ‌مجموعه استعدادیابی دانش‌آموزان پایه اول و مرکز آموزشی «ارم» همه در سمت راست کوچه قرار دارد. تا چهل سال پیش این محدوده مسکونی نبوده و زمین‌های خالی تنها چشم‌انداز این کوچه بوده است.

مجتمع آموزشی فرزانگان در سال1381 بنا شده است. این مجموعه آموزشی زیر نظر آموزش و پرورش ناحیه4 اداره می‌شود.

 

مجموعه آبی یاس یکی از ظرفیت‌های محله گوهرشاد به شمار می‌رود.

 

مجموعه آپارتمان‌های یازده‌طبقه‌ای که در سمت راست کوچه واقع است ‌به آپارتمان‌های بانک ملی معروف است. این آپارتمان‌‌ها حدود ‌دو دهه قبل برای کارمندان ‌بانک ملی احداث شد.

 

یکی از مشکلات اهالی این کوچه حضور زباله‌گردها است.

 

 

 

ارسال نظر