کد خبر: ۱۹۸۵
۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۰

کوچه 3برادر

کوچه شهیدان اعتمادی2 برگرفته از نام سه برادر شهید علی، محمد و حسن اعتمادی است. این کوچه یکی از کوچه‌های بااصالت منطقه محسوب و در ادامه به خیابان کلاهدوز منتهی می‌شود. آنچه امروزه ساکنان دیرینه را نگران کرده است از بین ‌رفتن خانه‌های ویلایی قدیمی و جایگزین‌شدن خانه‌های آپارتمانی در آن است. همچنین تقاطع‌هایش با کوچه‌های شهید ابن‌‌الرضا با تصادف‌های بسیاری روبه‌روست و اهالی برای رفع این مشکل خواستار نصب سرعت‌گیر در محل هستند.

کوچه شهیدان اعتمادی2 برگرفته از نام سه برادر شهید علی، محمد و حسن اعتمادی است. این کوچه یکی از کوچه‌های بااصالت منطقه محسوب و در ادامه به خیابان کلاهدوز منتهی می‌شود. آنچه امروزه ساکنان دیرینه را نگران کرده است از بین ‌رفتن خانه‌های ویلایی قدیمی و جایگزین‌شدن خانه‌های آپارتمانی در آن است. همچنین تقاطع‌هایش با کوچه‌های شهید ابن‌‌الرضا با تصادف‌های بسیاری روبه‌روست و اهالی برای رفع این مشکل خواستار نصب سرعت‌گیر در محل هستند. در حال حاضر به فاصله‌های کوتاه از یکدیگر چندین کارگر مشغول ساخت‌و‌ساز هستند و سر‌و‌صدای آن‌ها و ابزارشان آسایش شهروندان را بر هم زده است.

مجتمع خیریه و حسینیه معین‌الضعفا که سال1370توسط حاج جبیب‌ا... پزشکی‌راد وقف امور خیریه شد با برگزاری بازارچه‌های خوداشتغالی به خانواده‌های زیرپوشش خود کمک می‌کند.

 

مؤسسه فرهنگی دینی شمیم خانواده آسمانی با محوریت تحکیم خانواده‌ها به برگزاری کلاس‌ها و همایش‌های مختلف فرهنگی، روان‌شناسی و اعتقادی می‌پردازد.

 

در سال‌های اخیر آپارتمان‌ها به‌جای منازل ویلایی چهره کوچه را متفاوت کرده‌اند.

 

«پژوهشکده نوین شهر معنوی ثامن» در زمینه مسائل شهری و شناسایی نیازهای بنیادین توسعه شهر انسانی و معنوی فعالیت می‌کند.
ارسال نظر
آوا و نمــــــای شهر
03:44