کد خبر: ۷۶۰۷
۰۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰

کوچه مدرسه علمیه محله کوشش

کوچه امام رضا ۴۶ که از سمتی دیگر به بولوار کوشش منتهی می‌شود، در محله کوشش واقع شده است. همه محل‌های پارک این معبر معمولا پر است.

کوچه امام رضا ۴۶ که از سمتی دیگر به بولوار کوشش منتهی می‌شود، در محله کوشش واقع شده است. همه محل‌های پارک این معبر معمولا پر است. در سال‌های اخیر بافت این کوچه تغییر کرده و بیشتر خانه‌های قدیمی به مراکز اقامتی و هتل‌آپارتمان تبدیل شده است.

نزدیک‌بودن به حرم رضوی و فاصله کوتاه با پایانه و مراکز خرید سبب شده است زائران بسیاری، این کوچه و معابر اطرافش را برای اقامت انتخاب کنند. اتصال این معبر با خیابان کوشش (مرکز تعمیرگاه‌های خودرو)، از دیگر دلایل تردد زیاد در این کوچه است.

کوچه مدرسه علمیه

مدرسه علمیه حضرت سیدالشهدا (ع) در سال‌۱۳۸۹ تأسیس شد. تحصیل در این مدرسه به‌صورت تمام‌وقت است و پذیرفته شدگان می‌توانند از خوابگاه آن استفاده کنند.
کلاس‌های غیردرسی و متفرقه مانند خوش‌نویسی، رزمی، کامپیوتر و... در این مدرسه برای عموم مردم برگزار می‌شود.

کوچه مدرسه علمیه

مسجد و حسینیه بیت‌الزهرا (س) طبسی‌ها در سال‌۱۳۶۶ ساخته و سال ۱۳۸۳ تجدید بنا شد. هیئت فاطمی شهرستان طبس در این مسجد و حسینیه فعالیت دارد.

کوچه مدرسه علمیه

مرکز روزانه آموزشی توان‌بخشی مبتلایان به اختلالات طیف اوتیسم در ابتدای کوچه امام‌رضا ۴۶ واقع شده است. این مرکز پایگاه دائمی غربالگری، تشخیص و مداخله در اختلال بیماری اوتیسم است.

کوچه مدرسه علمیه

در سمت دیگر این کوچه، پایگاه اکرام ایتام کمیته امداد امام‌خمینی (ره) قرار گرفته است. این پایگاه در زمینه توسعه مشارکت‌های مردمی فعالیت می‌کند.

ارسال نظر