کد خبر: ۸۶۴۸
۱۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۴

بولوار ایمان مدرسه ندارد!

بولوار ایمان که تا چند سال قبل جزو منطقه ۸ بود، به‌نام محله ایمان شناخته می‌شد، اما از سال ۱۳۹۶ به منطقه ۷ واگذار و جزو محله قائم (عج) شد و به‌دلیل بن‌بست انتهای آن مانند دیگر محلات شلوغ و پرترافیک نیست.

بولوار ایمان که تا چند سال قبل جزو منطقه ۸ بود، به‌نام محله ایمان شناخته می‌شد، اما از سال ۱۳۹۶ به منطقه ۷ واگذار و جزو محله قائم (عج) شد. این بولوار با اینکه در تقاطع با بولوار نماز قرار دارد، به‌دلیل بن‌بست انتهای آن مانند دیگر محلات شلوغ و پرترافیک نیست. بولوار ایمان به‌جز مساجدی که در آن قرار دارد، از مراکز خدمات آموزشی و درمانی محروم است.

سال‌هاست تنها مدرسه آن به‌بهانه بازسازی تخریب شده، اما دیگر بنا نشده است که گلایه اهالی را به‌همراه دارد. حضور زباله‌گرد‌ها و مراکز دپو زباله در انتهای این معبر یکی‌دیگر از گلایه‌های ساکنانش است که با وجود پیگیری‌های شهرداری، این معضل هنوز هم مشاهده می‌شود.

«ایمان» در محله قائم(عج) بدون مدرسه

مسجد امام‌خمینی (ره) سال ۱۳۶۰ ساخته شد. پنج سال پیش، برای بازسازی دوباره و ساخت مجتمع فرهنگی تخریب شد، اما به‌دلیل کمبود بودجه اجرای آن با مشکل روبه‌رو شده است.

«ایمان» در محله قائم(عج) بدون مدرسه

خانه کشتی در بوستان ایمان پذیرای کشتی‌گیران و ورزشکاران محله است. تا سال گذشته از این فضا به‌عنوان قرائت‌خانه استفاده می‌شد، اما باتوجه‌به درخواست ورزشکاران، به خانه کشتی تبدیل شد.

«ایمان» در محله قائم(عج) بدون مدرسه

عباس علی فدائی نزدیک به ۴۵ سال است که ساکن این بولوار است. او از اینکه در چند سال گذشته چهره این کوچه تغییر کرده، راضی است، اما از مسئولان می‌خواهد که انتهای بولوار ایمان را بازگشایی کنند تا تردد خودرو‌ها از کوچه ایمان ۲۰ کمتر شود.

«ایمان» در محله قائم(عج) بدون مدرسه

بوستان ایمان در سال ۱۳۸۰ ساخته شده است. این بوستان دارای فنس ورزشی و وسایل بازی برای کودکان و نوجوانان است.

* این گزارش سه‌شنبه ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۲ در شماره ۵۵۹ شهرآرامحله منطقه ۷ و ۸ چاپ شده است.

ارسال نظر