کد خبر: ۸۷۹۲
۱۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۴

همسایگی با مسجد و مدرسه و زمین ورزشی

خیابان مهران‌۲۳، معبری فرعی است که در امتداد خیابان معلم‌۴۵ در محله دانشجو واقع شده است. هرچند در مهران۲۳ خبر چندانی از ساختمان مسکونی نیست، تا دلتان بخواهد فضا‌های خدماتی و فرهنگی دارد.

خیابان مهران‌۲۳، معبری فرعی است که در امتداد خیابان معلم‌۴۵ در محله دانشجو واقع شده است. هرچند در مهران۲۳ خبر چندانی از ساختمان مسکونی نیست، تا دلتان بخواهد فضا‌های خدماتی و فرهنگی دارد، از فضای سبز گرفته تا مجتمع آموزشی، مدرسه و زمین ورزشی. در طول این خیابان اراضی آستان قدس قرار دارد که به حال خود رها شده و لازم است که به وضعیت آن رسیدگی شود. شهروندان توقع دارند این مشکل با همکاری آستان قدس رضوی رفع شود.

همسایگی با مسجد و مدرسه و زمین ورزشی

محمد حقیقت‌خواه، نویسنده وناشر ۶۶ ساله ساکن این خیابان است. او علاوه‌بر نویسندگی کتب علمی، بیش‌از سیصدکتاب نویسندگان مختلف را به چاپ رسانده است.

همسایگی با مسجد و مدرسه و زمین ورزشی

حسینیه امام زمان (عج) در انتهای خیابان مهران‌۲۳ در‌حال ساخت است. برای این مجموعه که اهالی محله دانشجو دست‌اندر‌کار ساخت آن هستند، علاوه‌بر مسجد، فضا‌های فرهنگی و ظرفیت اشتغال‌زایی در‌نظر گرفته شده است.

همسایگی با مسجد و مدرسه و زمین ورزشی

بوستان رضا، فضای سبزی بیست‌و‌دوساله است که حالا درختان آن قد برافراشته‌اند و یکی از پارک‌های زیبای محلی در منطقه‌۱۱ است. این فضا جزو معدود بوستان‌های محلی است که مجهز به رینگ پیاده‌روی است.

* این گزارش پنج‌شنبه ۱۶ فروردین‌ماه ۱۴۰۳ در شماره ۵۴۴ شهرآرامحله منطقه ۱۱ و ۱۲ چاپ شده است.

ارسال نظر