کد خبر: ۴۹۳۴
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰

قهرمانی نوجوان رزمی‌کار در ۳ رشته ورزشی

برای من که به همه این رشته‌ها علاقه داشتم، ادامه‌ندادن و رها‌کردن حتی یکی از آن‌ها هم سخت بود. برای بهره کامل از همه این رشته‌های ورزشی تلاشم را چند‌برابر کردم.

علاقه و داشتن استعداد در ورزش‌های رزمی، او را به یکی از پر‌افتخارترین قهرمانان ورزشی نوجوان در شهر تبدیل کرده است. او از ده‌سالگی سه رشته رزمی هاپکیدو، تکواندو و کونگ‌فو را شروع کرده و با پرورش استعداد، تمرکز و تلاش شبانه‌روزی در هرسه عملکرد موفقی داشته است. کسب مدال‌های رنگا‌رنگ مسابقات استانی، کشوری و دو مدال طلای مسابقات بین‌المللی تکواندو ازجمله افتخارات ورزشی حبیب‌الله فروتن، نوجوان ورزشکار محله فرامرز عباسی است.


علاقه و تلاش، ۲ بال موفقیت

او متولد سال‌۱۳۸۵ است. از کودکی به ورزش‌های رزمی علاقه بسیار داشته است؛ به‌همین‌دلیل تمرینات رشته‌های رزمی را به‌صورت حرفه‌ای و باشگاهی دنبال کرده است. فروتن می‌گوید: از ده‌سالگی رشته‌های ورزشی هاپکیدو، تکواندو و کونگ‌فو را به‌صورت حرفه‌ای در باشگاه المپیک شروع کردم. درکنار این‌ها به بوکس هم علاقه داشتم و این رشته را نیز به‌صورت حرفه‌ای دنبال می‌کردم.

او ادامه می‌دهد: باوجود تمرینات فشرده دیگر وقت اضافه‌ای برایم نمانده بود؛ از مدرسه که به خانه می‌آمدم، تا شب، از این کلاس به آن کلاس می‌رفتم. آخر شب خسته و کوفته به خانه برمی‌گشتم. همان زمان اطرافیان به او پیشنهاد کردند که اگر روی یک رشته ورزشی تمرکز کند، عملکرد موفق تری خواهد داشت؛ می‌گوید: برای من که به همه این رشته‌ها علاقه داشتم، ادامه‌ندادن و رها‌کردن حتی یکی از آن‌ها هم سخت بود. برای بهره کامل از همه این رشته‌های ورزشی تلاشم را چند‌برابر کردم و با راهنمایی‌های استادم، حجت حسینی، توانستم با علاقه و کوشش مضاعف، موفقیت‌های ورزشی خوبی کسب کنم.



کسب ۲ مدال طلای تکواندو در مسابقات بین‌المللی

حبیب با توکل به خدا و تلاش در مدت هفت سال حضور حرفه‌ای در سه رشته ورزشی رزمی توانسته است مدال‌های مختلفی کسب کند؛ «هفت‌مدال طلا، یک نقره، یک‌برنز در مسابقات قهرمانی استان در کمیته هاپکیدو، سه‌طلا، یک نقره، یک‌برنز در مسابقات قهرمانی کونگ‌فو در استان، دو مدال طلا، دو نقره و یک‌برنز در مسابقات تکواندو کشوری از‌جمله عنوان‌هایی است که در این هفت سال ورزش حرفه‌ای کسب کرده‌ام.»

او سال گذشته با حضور در مسابقات آنلاین هانمادانگ تکواندو که در کشور هندوستان برگزار شد، دو مدال طلا و یک نقره این مسابقات بین‌المللی را نیز به دست آورد. در این مسابقات، نمایندگان رشته تکواندو از بسیاری از کشور‌های آسیایی و اروپایی ازجمله چین، پاکستان، کره، هلند، انگلیس و آلمان حضور داشتند. او با کسب این سه مدال به‌عنوان موفق‌ترین ورزشکار مسابقات معرفی شد.

حبیب کمربند مشکی دان یک فدراسیون ورزش‌های رزمی تکواندو استان و کشور را نیز دارد. او همچنین از گزینه‌های اصلی استان برای تیم ملی است و درصورت موفقیت در مسابقات انتخابی تیم ملی هاپکیدو که به‌زودی و به میزبانی استان گیلان در شهر رشت برگزار می‌شود، پیراهن تیم ملی را بر تن خواهدکرد.

او به کسب افتخارات علمی و تحصیل در مقاطع دانشگاهی و علمی نیز علاقه بسیار دارد و معتقد است که یک ورزشکار تحصیل‌کرده می‌تواند موفقیت‌های بیشتر و بهتری را در عرصه ورزش و زندگی کسب کند.

ارسال نظر